Moje pierwsze starcie z quillingiem - kartka i dekoracje komunijne

Witam wszystkich odwiedzających:)


   Postanowiłam wreszcie rozpocząć prowadzenie bloga, aby móc dzielić się ze światem moja małą twórczością. Uwielbiam praktycznie wszystko co można określić mianem "DIY" lub "handmade" - co prawda wielu rzeczy jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną ;)

   Na początek podzielę się z Wami moją najnowszą pasją - quillingiem. Póki co moje dokonania w tej dziedzinie są niewielkie, ale od czegoś trzeba zacząć.

   Moją pierwszą qullingową pracą była kartka komunijna z życzeniami dla mojego najmłodszego brata. Kartkę wykonałam ze zwykłego bloku technicznego (niestety nie miałam specjalnego ozdobnego papieru). Do ozdobienia użyłam pasków do quillingu i złotej wstążki.




   Oprócz kartki wykonałam też kilka ozdób (2 kiści winogron, chleb, kielich i zboże), które następnie umieściłam na planszy razem ze zdjęciami brata. Plansza zawisła w pokoju, w którym odbywało się przyjęcie komunijne.







   Na dziś to już wszystko, pozdrawiam wszystkich odwiedzających, i zapraszam na kolejne posty :)


Komentarze

Popularne posty