Paznokcie w arbuzy :)

Witam ponownie!

   Tym razem pokażę Wam inne z moich hobby, a mianowicie zdobienie paznokci. Jak każde z moich zainteresowań, jest ono na poziomie amatorskim - ale również jak każde, sprawia mi wielką radość ;)
  
   Dzisiaj jeden z moich ulubionych letnich owoców - arbuz:



   Do zrobienia tych arbuzowych wzorków zainspirował mnie post na blogu: http://ohwowdiamonds.blogspot.com/2012/06/watermelon-nails-tutorial.html. Przyznam, że motyw arbuzów na paznokciach urzekł mnie od pierwszego wejrzenia. Zmodyfikowałam nieco kolorystykę (dostosowując ją do posiadanych odcieni lakierów), no i postawiłam na więcej zieleni.


 Do wykonania mojej wersji użyłam:
  • Wibo Express Growth nr 484 (jasny zielony) i 290 (ciemny zielony)
  • Avon nailwear pro+ Y3482 (real red)
  • Ados nail art - czarny lakier do zdobień
  • pędzelek do zdobień (Avon)
  • kawałek gąbki
  • pojemnik do mieszania lakierów (w moim przypadku muszla;))
  • INGRID Maxi Shine Top Coat - do pokrycia całości

   Tak wykonane paznokcie trzymały się ok. 5 dni bez odprysków. Jak Wam się podoba moja wersja?:)
  



Komentarze

Popularne posty