Dźwigi i koparki, czyli quilling dla budowlańców

Po poście kulinarnym, nadszedł czas na post quillingowy.
Tym razem zaprezentuje Wam trzy prace, które wykonałam już jakiś czas temu - wszystkie trzy związane z tematyką budowlaną (w końcu to mój zawód 🏡🏡🏡). Dwie to kartki pożegnalne dla koleżanek zmieniających pracę, a jedna ślubna dla pary budowlańców. Zapraszam do obejrzenia :)
 

Kartka numer 1 to moja pierwsza quillingowa praca o tematyce budowlanej. Jest to kartka dla koleżanki zmieniającej pracę biurową na bycie inżynierem na budowie, dlatego też pojawiły się na niej motywy sprzętów budowlanych - dźwig oraz koparka. Paski do ich wykonania (za wyjątkiem gotowych żółtych) pozyskałam przy użyciu niszczarki - stąd lekko pofalowane brzegi, które osobiście bardzo mi się podobają.


Kartka nr 1 - dla przyszłej Pani Inżynier Budowy :)

Kolejne kartki wykonałam inspirując się motywami z poprzednich. Kartka nr 2 to kartka ślubna, przygotowana na prezent dla pary budowlańców. Pojawia się na niej koparka, tym razem w nieco elegantszej wersji kolorystycznej - z użyciem perłowych pasków. Oprócz tego narysowana cienkopisem para z balonikiem w kształcie serca (jeden z moich ulubionych motywów na kartkach ślubnych, któremu poświecę osobny post):
 
Kartka nr 2 - ślubna dla pary budowlańców
Trzecia kartka, to kartka z motywem drogi - dla osoby zmieniającej firmę, lecz wciąż pozostającej w branży budowlanej. Tym razem pojawił się znany z kartki nr 1 quillingowy dźwig oraz pachołek. Całość dopełniają dopasowane kolorystycznie przydrożne kwiatki:
 
Kartka nr 3 - pożegnalna z motywem drogi

Wszystkie kartki były spersonalizowane, z niekiedy ukrytymi znaczeniami, jasnymi tylko dla zainteresowanych. Wewnątrz kartek pożegnalnych znalazły się pamiątkowe zdjęcia oraz podpisy kolegów z firmy.  



A Wam, która z trzech kartek najbardziej przypadła do gustu? :)

Komentarze

  1. Wiadomo, która mi się spodobała najbardziej :). Ze swojej strony mogę dodać, że kartka robi niesamowite wrażenie na każdym, kto ją ogląda :).

    __
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! No ładna koparka! Akurat dla budowlańców. Ja bym się cieszył z takiej laurki. Zapytałbym tylko młodego jakie filtry hydrauliczne mam do nie wstawić :D Gratuluję kreatywności.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty