Quilling świąteczny cz.2

Zapewne wszyscy świętujecie teraz z rodzinami, objadacie się różnymi smakołykami i odpoczywacie. Żeby nie odstawać za bardzo od świątecznego tematu, skorzystam z okazji i podzielę się z Wami moimi quillingowymi pracami, które przygotowałam w tym roku.
Najwięcej prac przygotowałam z okazji kiermaszu organizowanego u mnie w pracy, aby wesprzeć Szlachetną Paczkę. Były to albo ozdoby choinkowe, albo ozdobne zawieszki do prezentów. Zapraszam do obejrzenia:)












Wszystkie prace zapakowałam w woreczki strunowe z dołączoną karteczką z linkiem do bloga - ciekawe, kto w taki sposób się o nim dowiedział? :)
Poza powyższymi ozdobami na kiermasz, wysłałam też świąteczną kartkę z życzeniami do Niemiec. Kartkę wykonałam jakieś 2 lata temu, kiedy dopiero zaczynałam przygodę z quillingiem:

Drodzy Czytelnicy, życzę Wam wszystkich spokojnego i radosnego świętowania! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty