Quilling - świąteczne ozdoby

Powoli zbliża się czas Mikołajek, tworzenia świątecznych ozdób i kupowania prezentów. Z tej okazji, dziś pokażę Wam na blogu ozdoby świąteczne, które przygotowałam w zeszłym roku (jako prezent mikołajkowy :) ). Jednocześnie obmyślam, co by tu nowego przygotować w tym roku.


Do przygotowania tych ozdób oprócz papierowych pasków wykorzystałam małe wstążeczki. Oczywiście, jak to ja, lubię maksymalnie wykorzystywać pozornie nieprzydatne rzeczy i robić "coś z niczego". Od jakiegoś czasu, gdy kupuję ubrania, to odcinam od nich wstążeczki - zawieszki , te które służą do lepszego mocowania na sklepowych wieszakach. Dzięki temu uzbierałam już pokaźną kolekcję wstążeczek w różnych kolorach. Na pewno wykorzystam je jeszcze do jakichś prac, być może tegorocznych ozdób :)






 A na koniec, pokażę Wam jeszcze świąteczną kartkę, którą zrobiłam hmm.. 2 lata temu? Z szalonym Mikołajem, i reniferem :)








Komentarze

Popularne posty